דיאטה לפני החתונה

דיאטה לפני החתונה -מיתוסים לחצים ואיך מתגברים על כל זה

גם את שמעת על המיתוס הזה שהקילוגרמים נושרים לבד לפני החתונה?
ובכן אם לא שמעת אז את עוד תשמעי…ויש עוד כמה "ניחומים" נחמדים שנוטים להטיח בנו הנשים לפני החתונה כמו: "לא יהיה לך תאבון.." ," השמלה תרזה אותך …" ו- " את תהיה עסוקה כל כך שלא תחשבי על אוכל…"

ובכן, זה לא נכון בכל המקרים, חשוב לדעת שיש המון מקרים שדווקא לפני חתונה יש סיכוי גדול לעלייה במשקל  וזאת בגלל אכילה לא מסודרת ולא מזינה בשילוב עם לחצים שאת שרויה בהן לפני החתונה ולא מודעת שהם גורמים לך לאכילה רגשית מיותרת.

דוגמאות קטנות ללחצים האלו הן לדוגמא: סגירת אולם שיתאים גם למשפחה של חבר שלך מצד שני שלא יהיה רחוק מידי לחברים לעבודה כדי שכולם יבואו, חיפוש די ג'י שמכיר את השירים שאהבת לשמוע בצבא כי חייב חייב חייב נוסטלגיה לחברות וכמובן צלם שמתמחה בפוטושופ ויכול כבר למחרת לשלוח לך לפחות 50 תמונות שאת רוצה להעלות לפייס ולתייג את כל המשפחה וחברים המדהימים שלך….

הכל נראה ומרגיש כל כך לחוץ ומהיר ובלי לשים לב מידי פעם  כשאת עסוקה בהכנות את מוצאת את עצמך עם מגש פיצה אחרי 3 חתיכות וכמובן קולה ליד כדי להירגע כשלמחרת על המשקל את לא מבינה איך יכול להיות שעלית קילו אחרי שאתמול לא אכלת כלום חוץ מהפיצה…

זה מה שנקרא  אכילה רגשית  והיא לא תעזור לך לרדת את ה2-8 קילו שאת רוצה לרדת לפני החתונה מה שגם חשוב לדעת שכשהגוף בלחץ הוא לא נותן לשומן להתפרק , לא משנה איזה דיאטה תעשי.

לכן , יש צורך במיוחד לפני החתונה לעבוד על המקום הרגשי לשם שינוי ההרגלים אשר  מעכבים אותך בחיים. זה  בשילוב עם  דיאטה אמתית ולא דיאטת כאסח שמורידה  רק את משקל הנוזלים בגוף יכול לקרב אותך לשמלה החלומית בצעדי ענק!

אלו מספר טיפים שיעזרו לך להפוך את התפריט לבריא ומזין על מנת לרדת במשקל :

בראש ובראשונה להוריד כמה שיותר :

מזונות מעובדים- כי  למה לאכול משהו שעבר עיבוד , זיקוק, בישול, טיגון, צלייה אפייה, אידוי, שהוסיפו לו כימיקלים, סוכר, מלח, תמציות טעם, חומרים משמרים מונוסודיום גלוטמט ועוד דברים שכבר הפכו אותו לפלסטיק בטעם עוף…

לחם/ ספגטי מחיטה מלאה- חיטה מתעכלת פחות טוב, מעכבת ירידה במשקל  והרבה אנשים אלרגיים אליה ולא יודעים זאת . מה כן מומלץ- לחם שיפון מלא- משביע יותר ומתעכל טוב יותר. למי שקשה לקבל טעמים חדשים כדאי לדעת שלטעם חדש לוקח סך הכל 3 שבועות להתרגל .

מיץ פירות- מכיל הרבה מאוד סוכר בלי סיבים תזונתיים. כוס מיץ תפוזים טבעי עשוי מ5 תפוזים לפחות! מה שאם היינו אוכלים טרי לא היינו מצליחים לגמור לעולם.
מה כן מומלץ?- תה ירוק ומים, רק השינוי הזה יוריד מכן 2 קילו.

כדאי שהתפריט היומי יהיה מגוון ויכלול מזונות כגון דגים, בשר, קטניות, פירות וירקות וטחינה על מנת שתקבלי כמות מספיקה של ויטמינים ומינרלים חיוניים כמו אומגה 3, ברזל, ויטמין C וסידן.

נ.ב עם כל שינוי כזה בתזונה פוחת החשק למתוק ולשוקולד

אחרי כל היתרונות האלו, ההמלצה שלי היא להתחיל לאט וכל שבוע לנסות פעם אחת המלצה אחת, מי יודע אולי בסוף תתאהבי בדרך ובגוף החדש שלך?

בהצלחה!

מאתר: articles מאת: מירית ברודט מאמנת תזונה לירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא   חפשו אותי גם בפייסבוק לטיפים נוספים ומוטיבציה לירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s