דיאטה מהירה מאוד

דיאטה והרזיה מהירה מאוד

להלן מטופלים בשיטת דיאטה מהירה מאוד בשיטת ההרזיה הייחודית וחיטוב הגוף – Diet2All.

דיאטה מהירה בהחלט שינתה לנו את החיים, ואנחנו מקווים שדיאטה מהירה ואורח חיים זה יוכל לעשות את אותו הדבר בשבילכם!. חקור את המשאבים באתרנו, להצטרף לקהילה שלנו, בדוק את המהדורה המתוקנת ומעודכנת של ספר הדיאטה המהירה.

 

  • דיאטה מהירה

     FastDiets1 דיאטה מהירה. דיאטות לירידה במשקל. ישנן סיבות שונות לאיזון המשקל ודיאטות שונות: החל ממראה חיצוני, עיסוק בספורט ובריאות, לרבות בריאות הלב וכלי הדם ומניעת סרטן….

  • דיאטה מהירה דיאטת diet2all | דיאטה אישית

    www.diet2all.net/שיטת_דיאטה_מהירה

    דיאטה מהירה ואישית מותאמת לכל אחד באופן אישי. דיאטה אישית תוצאות מהירות. שיטת התזונה הייחודית של ד"ר יעקב עזרא Diet2all דיאטה אישית המותאמת לך.

אנחנו השתמשנו כלל אצבע שנשים צריכים 2000 קלוריות וגברים צריכים 2,400 קלוריות ליום ועל יום צום יש לאכול רבע מקלוריות המומלצת של יום רגיל. גם כמה מכם תהו בדיוק כמה קלוריות שאתה צריך לאכול בימים שבם אתה לא בצום.

דיאטה מהירה וחישוב BMI (אינדקס מסת גוף)

BMI הוא חישוב של שומן הגוף המבוסס על גובה ומשקל. יש לו מספר מגבלות: הוא לא מדויק לנשים בהריון, אנשים מתחת לגיל 5, ואנשים עם מסת שרירים גדולה מאוד – בודי-בילדרים. כמו כן, אינו לוקח בחשבון גיל והמלצות סטנדרטיים אינן חלות ילדים או בני נוער.

דיאטה מהירה ואוד וחישובים של BMR (קצב חילוף חומרים בסיסי)

שיעור חילוף חומרים בסיסי – כמות קלוריות שאתם מבזבזים יושבים למשך 24 שעות ולא עושים כלום.

חישוב TDEE (סך הוצאה אנרגיה יומית) בדיאטה מהירה מאוד

TDEE הוא מספר הקלוריות שנשרפות ביום דרוג BMR לרמת פעילות. כלומר מספר הקלוריות שאנו צריכים מידי יום כדי לשמור על המשקל הנוכחי שלנו. דבר זה תלוי ברמת הפעילות שלנו. פעילות גופנית סדירה שורפת את קלוריות וזה טוב בשבילך.

לאנשים יש נטייה להפריז בהערכת הפעילות הגופנית שהם עושים, כך שאם במקרה של ספק, לבחור את רמת הפעילות הנמוכה.

דיאטה מהירה מאוד ורמות פעילות

בישיבה:
מעט או ללא פעילות גופנית. רמה זו היא למי שלא או לא יכול לשלב פעילות גופנית בחיי היומיום שלהם (לדוגמא לאלה שלא הולכים, עולים במעליות ולא במדרגות, העבודים במשרד או ניידות מוגבלת).

בקלילות פעילה:
המתאמנים בספורט 1-3 ימים בשבוע. רמה זו כוללת אנשים שמשלבים הליכה ופעילות ליום שלהם לפעילות מידי יום אבל אין להם משטר אימונים ותרגיל סדיר או או המשחקים במשחקי ספורט פחות משלוש פעמים בשבוע.

במתינות פעילה:
פעילות גופנית מתונה או ספורט 3-5 ימים בשבוע. רמה זו היא עבור אנשים שמבצעים פעילות גופנית או בספורט פעיל מאוד לפחות 30 דקות ללא הפסקה בכל פעם לפחות שלוש פעמים בשבוע, בכל שבוע. זוהי הרמה עבור אנשים שלשמור על משטר כושר טוב שמתאים לחיי היום-היום שלהם.

פעיל מאוד:
תרגיל קשה או ספורט 6-7 ימים בשבוע. רמה זו תכלול ספורטאים הלא מקצועיים רציניים באופן פעיל לאימונים, לדוגמא, טריאתלון שדורש ליד תרגיל קשה מדי יום לפחות שעה בכל פעם.

תרגיל קשה מאוד או ספורט יותר מפעם אחת בכל יום ועבודה פיזית. רמה זו היא עבור אנשים שעושים פעילות גופנית מספר פעמים ביום, לפחות שעה בכל פעם ועם הסוג של עבודה פיזית שדורש כושר עליון. רמה זו היא לא נפוצה – רוב הספורטאים הלא מקצועיים באימונים רציניים יהיו ברמה "מאוד הפעילה" לכל היותר.

3 מחשבות על “דיאטה מהירה מאוד

  1. למה משום מה תמיד שאני נתקלת בדיאטה מהירה אני מעקמת פרצוף ממתי יש דיאטה מהירה אפילו אם נצום לא נרזה במהירות.
    אני ספקנית

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s