דיאטה הפרדוקס הישראלי

דיאטה הפרדוקס הישראלי – לרוב כשאנו נמצאים בדיאטה, אנו מרחיקים באופן אבסולוטי כל דבר שמכיל סוכר, קמח לבן, קקאו, לרבות סוכרים מסוגים שונים לרבות פירות…

אך הדבר החשוב בדיאטה, ועל כך אין עוררין, תזונה המופחתת במזון מטוגן ומזונות שמנים אשר מכילים שומנים וחומצות שומן רוויות.

כשמתחילים דיאטה אני אומר למטופליי לבדוק על גבי המוצרים הנרכשים, האם ברשימת הרכיבים מופיע: סוכר, כנ"ל לגבי קמח לבן מוצריו.

חיפוש הסוכרים בתזונה ודיאטה

הסוכר מצוי גם בצורה מוחבת במוצרי מזון מוגמרים, למשל: קרמל, מולסה, סירופ תירס, סוכרוז, לקטוז, פרוקטוז, דקסטרוז, וסוכר חום, הם כולם סוכר !!!

חשוב לציין, כי ישנם ממתיקים מלאכותיים ו/או טבעיים אשר מכילים כמויות גדולות של סוכר.

צריכת פירות שלרוב מותרת במהלך דיאטה, בשלבים מסוימים לפחות, לעומתם פירות משומרים עשויים להכיל סוכרים כחומר משמר. הסוכר גם עשוי להיות חבוי בקטשופ ובחרדל, לכן עלינו לשים לב!, למרות שמזונות אלו נחשבים למלוחים "ולא צריכים להכיל סוכרים".

הקפה שלרוב מותר בדיאטות, כשאנו מדברים על קפה הפוך מהכיל כמות חלב מרובה המכיל סוכרים: בצורת לקטוז – סוכר חלב, לכן כדאי להיזהר בצריכת מוצרי חלב ניגר.

משקאות דיאט עשויה לגרום לעצירה של הירידה באחוזי השומן!?. מסתבר כי כל המשקאות המוגזים – ללא תוספת סוכר, בעלי השפעה עשויה להשמין אותנו, וזאת עקב השפעתם על רמות האינסולין בדם. העליה ברמות האינסולין מצב מכונה היפראינסולינמיה, מצב הנ"ל במגביר את הנטייה להשמנת יתר. לכן מומלץ בדיאטה לשתות משקאות צמחים טבעיים, כגון: תה צמחים, נענע, לימונים וכו'…

 

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s