תחושת שובע קובי עזרא

תחושת שובע קובי עזרא

כיצד להגביר את חילוף החומרים
האצת קצב חילוף החומרים שלך לא קשה כמו שאתה חושב שזה יכול להיות. אתה רק צריך לבצע כמה משמרות באורח החיים שלך. אנו נדבר על כמה דרכים פשוטות שתוכלו להגביר את חילוף החומרים שלכם.

הוסף חלבונים לארוחות: ניתן להגביר את קצב חילוף החומרים למשך זמן מה כשאתם אוכלים. זה מכונה הפעולה הדינאמית הספציפית, זה נקרא גם האפקט התרמי של מזון (TEF). פעולה דינמית ספציפית יכולה להיות שונה במידה ניכרת.

המזון הקשה ביותר לעיבוד ושימוש בגופך הוא חלבון. כתוצאה מכך 20-30% מהקלוריות בחלבון במהלך העיבוד ושחרור החום מוציאים מגופך. זו הסיבה שיש להוסיף הרבה חלבון לכל הארוחות.

חלבון גם ימזער את הירידה בקצב חילוף החומרים המתואם לעתים קרובות עם אובדן שומן. הסיבה לכך היא שהיא מבטלת אובדן שרירים, תופעת לוואי כללית של דיאטה.

פעילות גופנית: כשאתה מתאמן, גופך שורף אנרגיה וזה בדיוק מה שמטבוליזם עושה. עם זאת, אחד היתרונות של פעילות גופנית להאצת חילוף החומרים הוא שכאשר אתם מבצעים פעילות גופנית, גופכם ממשיך לשרוף עד 190 קלוריות נוספות תוך 14 שעות לאחר האימון.

יותר מים: אנשים שיש להם מים לשתות במקום לבלות משקאות קלים יעילים בהדרגה להתאמה טובה יותר ולשמירה עליהם. הסיבה לכך היא שמשקאות קלים מחזיקים בקלוריות רבות, ולכן החלפתם במים כתוצאה מכך מפחיתה את צריכת הקלוריות שלך.

יהיה אשר יתכן, מים עשויים באופן דומה להאיץ את העיכול שלך. מחקרים מצביעים על כך שצריכת 0.5 ליטר מים מעלה את ה- RMR (קצב חילוף החומרים במנוחה) בעשרה עד 30 אחוז במשך כמעט 60 דקות.

שריפה זו של השפעה קלורית עשויה להיות בולטת הרבה יותר בסיכוי הנמוך לצריכת מים קרים, מכיוון שגופכם מנצל חיוניות כדי לחמם אותם עד לרמת החום הפנימית. מים יעזרו לבטן להתמלא גם. מחקרים מצביעים על כך שאם אתה שותה מים חצי שעה לפני הארוחה, זה בהחלט יעזור לך לצרוך פחות אוכל.

עבור לתה ירוק: התה הירוק הוכיח כי הוא משפר את חילוף החומרים בכ -5 אחוזים. זה מאפשר להפוך חלק משומן בגוף לחומצות שומן, שיכולות לשפר את שריפת השומן בעשרה עד 17 אחוז. מכיוון שהוא דל קלוריות, צריכת תה ירוק עשויה להועיל לדיאטה ולניהול משקל.

עם זאת, אנו מחויבים ליידע אותך כי כמה חוקרים גילו כי תה ירוק אינו משפיע על חילוף החומרים. לפיכך, השפעתם על חילוף החומרים עשויה להיות צרה, אלא היא יכולה להתייחס רק לאנשים מסוימים.

מזונות מגבירים חילוף חומרים
שום דבר אינו מוגדר יותר מאוכל טרי שישפיע בצורה עמוקה על חילוף החומרים שלך מהצריכה שלך. רוב המזונות הבריאים ביותר שמשפרים את קצב חילוף החומרים נוצרים מחומרים בסיסיים. פירות וירקות גדושים בחומרים תזונתיים וויטמינים יקרי ערך המשפרים את קצב חילוף החומרים שלך וגופך מספק את התמיכה שהוא דורש. להלן רשימה של המאכלים הקלים ביותר שניתן להוסיף לרשימת הקניות שלך כדי לחזק את חילוף החומרים:

עדשים – ניתן למצוא בצפיפות פחמימות מורכבות. הם כוללים חומרים תזונתיים המשפרים את חילוף החומרים המסייעים לשומן בגופך לשרוף. במקרה שאתה צמחוני, העדשים עשירות מאוד בחלבון, דלות שומן ויכולות להוות תחליף אידיאלי לבשר!
שעועית – שעועית נהדרת לליבך. הם לא רק משפרים את קצב חילוף החומרים שלך אלא מספקים גם ויטמין B.
פירות יער – פחמימות וסיבים מורכבים נמצאים בשפע של פירות יער וזו הסיבה שהם משפרים קצב חילוף חומרים נהדר. לפי המחקר ב- K

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s